LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-8044023

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    אתה חשוד בעבירות של הלבנת הון? דע מהן זכויותיך

    חשוד בעבירות הלבנת הון צריך להכיר את זכויותיו על מנת להימנע מכתב אישום חמור. הלבנת הון היא עבירה חמורה העלולה לגרור שורה ארוכה של סנקציות קשות.

    אתה חשוד בעבירות של הלבנת הון? דע מהן זכויותיך

    החוק בישראל מאפשר הטלת עונש מאסר של 7 או 10 שנים על עבירות מן הסוג הזה, בהתאם לשיקולים של בית המשפט ולאור נסיבות המקרה. יחד עם זאת, הזכויות לגבי חשודים בעבירות של הלבנת הון זהות לזכויות של נחקרים בהליכים פליליים אחרים.

    תוכן עניינים

    הזכות הראשונה שלך בתור חשוד בכל סוג של עבירה היא להבין למה עצרו אותך. זכור כי למרות אי הנעימות, עליך לשמור על קור רוח ולא להיכנס ללחץ.

    בקש לראות את צו המעצר ובדוק האם חתום עליו שופט. זכותך לקבל מידע בהיר ומובן בכל הנוגע לאישומים או לחשדות המועלים נגדך. בנוסף, זכותך לקבל הסברים מלאים ואף תרגום של המידע הנוגע להליך הפלילי. זכויות אלו יכולות להיות מנוצלות גם על ידי תושבי מדינות זרות בישראל וגם על ידי תושבי ישראל במדינות חוץ.

    מאמרים פופולריים נוספים:עיכוב הליכים פליליסחר בסמים עונש ◄ בעילה אסורה בהסכמה

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      חשיבות זכות השתיקה

      עוד זכות העומדת לרשותך כחשוד בעבירות של הלבנת הון היא זכות השתיקה. זו זכות חשובה המהווה חלק מהותי מעקרונות ניהול הליך משפטי הוגן.

      זכות השתיקה מונעת ממך להפליל את עצמך ותוכל להשתמש בה מיד לאחר המעצר, תוך כדי החקירה ועד הגעת עורך דין. השתמש בזכות השתיקה אם אתה באמת לא זוכר תשובות לשאלות של החוקרים, אם אתה חש מבולבל ואם אתה לא רוצה לקחת סיכון מיותר. החוק בישראל לא מאפשר להעניש אותך בגלל שימוש בזכות השתיקה, אלא אם כן זה נעשה לצורך מניעת הפללה של אדם אחר, חבר, קרוב משפחה ושותף לעבירה.

      זכות השתיקה היא ביטוי מובהק לחיסיון מפני הפללה עצמית ובתחום של עבירות הלבנת הון יש לה ערך מוסף. חוק איסור הלבנת הון משנת 2000 מנסה להילחם בתופעה מן הסוג הזה במישורים רבים. עם זכות השתיקה ניתן להימנע מהחמרת כתב האישום ולגבש אטסרטגיה משפטית אפקטיבית יחד עם עורך דין פלילי.

      הזכות להיוועץ עם עורך דין והזכות לקבל סיוע משפטי

      זכות נוספת שעומדת לרשותך בעבירות של הלבנת הון היא כמובן להתייעץ עם עורך דין. זו זכות המהווה חלק מכל חקירה של עצור והיא רלוונטית גם בעבירות פליליות אחרות.

      השאלה היא כיצד בוחרים עורך דין ובאיזה אופן ניתן להיעזר בו כדי לקבל גישה לחומרים בתיק הפלילי. קודם כל, זכותך כחשוד בעבירות של הלבנת הון לקבל גישה כזו.

      זכותך גם לקבל סיוע רפואי דחוף ולקבל מידע בדבר הזמן המרבי שניתן להחזיק אותך במעצר. נסה להתייעץ עם עורך דין בכל מקרה של התלבטות ובחר איש מקצוע עם התמחות רלוונטית. הלבנת הון היא חלק מנושא רחב שאיתו ניתן להתמודד בדרכים שונות. הזכות להיוועץ עם עורך דין והזכות לקבל סיוע משפטי עומדת לרשותך מהרגע הראשון, אך אתה היחיד שבוחר כיצד לנצל אותה.

      ייעוץ וייצוג משפטי בשלבים הראשונים של חקירות ומעצרים קובעים במידה רבה את אופי ההתנהלות בין כתלי בית המשפט.

      הייעוץ והייצוג גם משפיעים על הרישום הפלילי ועל הסעיפים בהם מאשימים את החשוד. עורך דין יכול להטות את האישומים לסעיפים פחות חמורים, במטרה להקל על העונש ולמקם אותו בזירה נוחה עבור הלקוח. הזכות להיוועץ עם עורך דין והזכות לקבל סיוע משפטי צריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות שלך: מרגע המעצר, דרך החקירה ועד עמידה מול שופט.

      *המופיע באתר הסתבכת בפלילים LawOnTheWeb אינו מחליף ייעוץ במשרד עורכי דין, ואינו מתיימר להיות מדויק, מעודכן או מקיף. העושה שימוש באתר עושה זאת באחריותו הבלעדית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף