LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-8044023

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    אתה חשוד בעבירות זיוף והונאה – כך תפעל

    יש שורה ארוכה של מעשים פליליים שיכולים להפוך אותם לחשוד בעבירות זיוף והונאה. זכותך החשובה ביותר היא לברר מראש באילו מעשים מדובר ומה אופי העבירה.

    אתה חשוד בעבירות זיוף והונאה – כך תפעל

    מעשים פליליים הנחשבים בנסיבות מסוימות מעשי הונאה הם בין היתר גניבת זהות, זיוף תעודות, פרסום שקרי, תרגיל עוקץ, הונאות ממון וכמובן מעילה.

    תוכן עניינים

    אם אתה חשוד בעבירות מן הסוג הזה, כדאי שתממש גם את זכותך להתייעץ עם עורך דין. פעל במהירות וצור קשר עם עורך דין בעל התמחות רלוונטית. בקש להתייעץ איתו בתנאים שיאפשרו את סודיות השיחה והקשב להנחיות.

    במידה ואתה חשוד בעבירות זיוף והונאה בדרגות חומרה שונות, תוכל לשמור על זכות השתיקה. המטרה בהפעלת זכות השתיקה היא להימנע מהפללה עצמית.

    החוק מאפשר לך לשמור על זכות השתיקה ולא ניתן להאשים אותך בשל כך בעבירות חדשות. ההגבלה היחידה אוסרת על שימוש בזכות השתיקה למניעת הפללה של אדם אחר, קרוב משפחה או שותף לדבר עבירה. בנוסף, בכל מקרה של התלבטות עצור את השיחה עם החוקרים ובקש לפגוש שוב עורך דין פלילי.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כיצד מונעים הגשת כתבי אישום חמורים?

      אם תפעל נכון תוכל למנוע הגשת כתבי אישום חמורים. זכור כי בעוד עבירות זיוף רגילות מבוצעות בשיטות מתוחכמות, במקרים רבים הן קשורות לעבירות כלכליות. חיבור בין עבירות זיוף והונאה לבין הלבנות הון או עבירות מס עלול להביא לניסוח כתב אישום ולהטלת עונש מאסר בפועל.

      עבירות זיוף והונאה גם מתבצעות לטובת קבלה למקום עבודה או מטעמי רדיפת בצע. רשויות החוק ומערכת המשפט רואות בחומרה עבירות כאלה ותפקידך הוא למנוע מלכתחילה ניסוח של כתבי אישום חמורים.

      הונאה מוגדרת על פי החוק כמעשה מכוון של הטעיה שבוצעה על ידי אדם או קבוצת אנשים, תוך גרימת נזק לאדם המוטעה.

      מנגד, זיוף מהווה עבירה המוגדרת בסעיף 418 לחוק העונשין. זיוף יכול לבוא לידי ביטוי בעריכת מסמך, שינוי מסמך על ידי הוספה והשמטה של פרטים ללא סמכות מתאימה, חתימת מסמך בהיעדר סמכות וחתימה על מסמך תוך כדי התחזות.

      הסעיף קושר בין עבירות הזיוף וההונאה, אך לא בכתבי האישום ניתן לראות ביטוי לכך.

      במילים אחרות, אם אתה חשוב בעבירות זיוף והונאה תצטרך לפעול כדי לצמצם את יסוד הכוונה. הדרך היחידה להרשיע אדם היא להוכיח שהוא פעל מתוך כוונה מודעת. התייעץ עם עורך דין במהלך החקירה וטרם הגעה למועד המשפט כדי לבנות אסטרטגיה התומכת בטענה הזו.

      כך תדע מה לשאול את עורך הדין

      עבירות זיוף והונאה גוררות לעיתים קרובות כתבי אישום חמורים. נסה לדעת ולהחליט מראש מה לשאול את עורך הדין, נצל את זכות השתיקה ואת זכותך לקבל סיוע משפטי ואל תשכח לדרוש פירוט, הסברים ותרגום של כל מידע הנוגע להליך הפלילי.

      אל זכויות בסיסיות שלך והן קיימות בכל סוגי העבירות. באופן עקרוני, תפקידו של עורך דין בעבירות זיוף והונאה הוא לבחון את עומק הטענות ולהציע נתיב משפטי נכון לפי נסיבות העניין. עליו להבהיר בפניכם את הדרגות השונות של עבירות זיוף והונאה ולהטות את כתב האישום לכיוון הסעיפים הקלים.

      מדרג העבירה משפיע על הכרעת הדין ועל גזר הדין הסופי עבור עבירות זיוף והונאה.

      ייצוג משפטי נכון יקצר את תהליכי המשפט, יעזור לכם לחזור לשגרה ויתרום לגיבוש כתב אישום מצומצם ככל האפשר. התפקיד שלכם בהקשר הזה הוא לממש את הזכויות מהרגע הראשון: שמרו על זכות השתיקה והתייעצו עם עורך דין עם ניסיון.

      *המופיע באתר הסתבכת בפלילים LawOnTheWeb אינו מחליף ייעוץ במשרד עורכי דין, ואינו מתיימר להיות מדויק, מעודכן או מקיף. העושה שימוש באתר עושה זאת באחריותו הבלעדית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף