LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-8044023

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    אתה צריך עורך דין פלילי מהסיבות הבאות

    אתה צריך עורך דין פלילי מהסיבות הבאות

    במה עוסק עורך דין פלילי?

    התחום הפלילי מחייב מעורבות של עורכי דין מקצועיים ומיומנים. המשפט הפלילי מתמקד בהסדרת חיי החברה, על ידי הגדרת התנהגויות שליליות מסוימות כבלתי חוקיות והצבה של כללי עשה ואל תעשה. הנוכחות של עורך דין התמחה בפלילים במשפטים מן הסוג הזה היא חיונית וקריטית עבור התביעה, ההגנה והמערכת המשפטית כולה. במילים אחרות, עורך דין המתמחה בפלילים עוסק בשורה ארוכה של נושאים במטרה לבחון את יסודות העבירה הפלילית, את הרחבת האחריות ואת ההגנות הקיימות בחוק.

    מבחינה מעשית עוסק עורך דין פלילי בעיקר בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות קלות או חמורות. עורך הדין פוגש לעיתים אנשים נורמטיביים ללא רקע פלילי או אחר, אולם עליו להתנהל גם מול אנשי עסקים, בעלי משלח יד חופשי ועבירות צווארון לבן של הלבנת הון, עבירות כלכליות וכן הלאה. יש עורכי דין המתמקדים בתחום התמחות אחד, וכאלה העוסקים בניהול כל סוגי התיקים הפליליים לרבות עבירות המתה, עבירות סמים, עבירות מין, עבירות של פגיעה בסדרי המשטר והחברה, עבירות שוחד, עבירות אלימות, עבירות של פגיעה ברכוש ועבירות פליליות נוספות.

    מאמרים פופולריים נוספים:מאפייני המשפט הפלילי בישראלאין עבירה ללא אשמה! עקרונות בדיני עונשין

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      בחירת עורך דין פלילי

      השאלה העיקרית מבחינת נאשמים בעבירות פליליות היא כיצד למצוא את עורך הדין שיכול לייצג אותם בצורה הנאמנה והטובה ביותר. ראשית, רצוי לבחור עורך דין המלווה באופן אישי את הלקוח. התמיכה המנטאלית והמוסרית של עורך הדין אמורה להקל על הנאשם או התובע לכל אורך המשפט. שנית, עורך הדין צריך להיות בקיא ומנוסה בייצוג מול כל הערכאות המשפטיות – החל מבית משפט השלום ובית הדין הצבאי ועד בית המשפט המחוזי או העליון.

      המלצות על עורכי דין יכולות למנוע חלק גדול מעוגמת הנפש המלווה בחירה באיש מקצוע. אפשר לקבל את ההמלצות מחברים או בני משפחה, לקרוא על עורך הדין בפורומים רלוונטיים ולהגיע לפגישת ייעוץ לא מחייבת. רצוי להקדיש זמן מחשבה לבחירת עורך דין פלילי ולא למהר. גם במקרי חירום של צורך בייצוג מיידי, הדבר העיקרי הוא לשמור על סבלנות ולהתייעץ עם עורך דין בכל חוסר אונים או התלבטות.

      *המופיע באתר הסתבכת בפלילים LawOnTheWeb אינו מחליף ייעוץ במשרד עורכי דין, ואינו מתיימר להיות מדויק, מעודכן או מקיף. העושה שימוש באתר עושה זאת באחריותו הבלעדית.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף