LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
LawOnTheWeb_MainPic הסתבכת בפלילים
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-8044023

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מידע חשוב נוסף

    מה הכוח הגדול של ההמלצות על עסקים ברשת

    בעיקרון, לכל דבר שמופיע ברשת, בין אם חיובי או שלילי, יש השפעה הגדולה בעשרות מונים מכל אמצעי שיווק או מידע אחרים.

    מה הכוח הגדול של ההמלצות על עסקים ברשת

    גם לא טלוויזיה והעיתונות הכתובה. הרשת החברתית פייסבוק שעלתה לאוויר בשנת 2006, יצרה מהפכה של ממש וכבר כמה שנים טובות היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם עם קרוב ל-3 מיליארד אנשים המשתמשים בה.

    תוסיפו לזה את אינסטגרם, טיק טוק ולינקדאין, טוויטר, אתרים ומאמרים המועלים בהם, ותראו שאין שני לכוחן של המלצות המופיעות ברשת מבחינת עוצמתן והשפעתן על קהל הצרכנים. אתם מזומנים לקרוא על כך במאמר שלפניכם.

    ביקורות והמלצות ברשת

    כמה פעמים כתבתם המלצה לחבר או חברה לגבי מוצר מסוים או חנות כלשהי ושלחתם עם קישור?

    או לחילופין קיבלתם טקסט שאומר "אל תקנו את זה" "אם תצטרכו שירות לא יהיה עם מי לדבר". מתיירות וקניות, דרך בעלי מקצוע שונים ועד למופעי תרבות, אין היום תחום שלא מסתמך על דירוג גולשים ועל המלצות כאלו ואחרות.

    בעבר, צרכנים נדרשו לשני פרמטרים כדי החליט אם לרכוש מוצר כלשהו או שירות כזה או אחר. המלצה מפה לאוזן או פרסום במדיה התקשורתית.

    הבסיס לזה היה שבמדיה מפרסמים מביני עניין והמלצות מפה לאוזן, בעיקר מאנשים עליהם אנחנו סומכים, תמיד עבדו. היום חוכמת ההמונים שולטת ונותנת את הטון.

    לא עוד מבקרי תיירות אלא דירוג גולשים של tripadvisor. במקום מדורי צרכנות, אתרים כגון זאפ, המקצוענים ומידרג. במקום מבקרי קולנוע ותרבות, האתרים rotten tomatoes ו – IMDB. ובמקום פרשנים מדיניים, פייסבוק. לא עוד סתם אתרי המלצות על בעלי מקצועות חופשיים, אלא המלצות על עורכי דין, רואי חשבון, חשמלאים וגם שרברבים באתרים ברי סמכא.

    אתרי המלצות ודירוג ברשת

    אתרי המלצות ודירוג משפיעים כמעט על כל פעולה צרכנית שאנו עושים, ומבוססים על ביקורות וציוני גולשים.

    כשאנו מעוניינים במוצר ספציפי של חברה מסוימת, לפני הרכישה נעשה בדיקה באינטרנט. מה אומרים עליו, אילו המלצות יש עליו, האם קיבל ביקורות שליליות. החיפוש הוא מאוד מהיר וגם ההחלטה. המלצה גרועה, עוברים הלאה. נמצא שלקוחות נוטים לרכוש יותר מאתר שיש בו תגובות, ביקורות והמלצות של לקוחות מאשר מאתר שאין לו.

    *המופיע באתר הסתבכת בפלילים LawOnTheWeb אינו מחליף ייעוץ במשרד עורכי דין, ואינו מתיימר להיות מדויק, מעודכן או מקיף. העושה שימוש באתר עושה זאת באחריותו הבלעדית.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-8044023 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מידע חשוב נוסף